Małgorzata Ozon –terapeuta metody krakowskiej, neurologopeda kliniczny, pedagog
- studia magisterskie na kierunku pedagogika UMCS
- studia podyplomowe w zakresie logopedii UMCS
- studia podyplomowe specjalność neurologopedia kliniczna A M we Wrocławiu
Ukończone kursy i szkolenia:
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji - Kraków
- Terapia neurobiologiczna – Kraków
- Podstawy ortodoncji dla logopedów, zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych w logopedycznej praktyce - Warszawa
- Metody wywoływania głosek - Kraków
- Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania - Warszawa
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu - Kraków
- Diagnoza i terapia wad wymowy-Kraków
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych –Kraków
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - Lublin
- Metody badania zagrożenia dysleksją - Kraków
- Stymulacja funkcji poznawczych dzieci z zespołem Downa - Warszawa
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera - Kraków
- Ćwiczenia funkcji wzrokowych rozwojowe programowanie terapii - Warszawa
- Ćwiczenia funkcji słuchowych rozwojowe programowanie terapii - Warszawa
- Praca z dzieckiem autystycznym - początek drogi - warsztat praktyczny - Warszawa
- Budowanie myślenia językowego dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i alalią(SLI) -Kraków
- Stymulacja procesów myślenia - Kraków
- Test SON-R 2,5-7 - badanie i interpretacja wyników-Kraków
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju Profil Psychoedukacyjny PEP -R –Warszawa
- Terapia ręki i umiejętności grafomotorycznych - Warszawa
- Pierwsza pomoc przedmedyczna – Lublin
Katarzyna Ziarek - terapeuta metody krakowskiej
Ukończone kursy i szkolenia :
- Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne I stopnia - Lublin
- Metody pracy terapeutycznej z dzieckiem autystycznym i Zespołem Aspergera. Diagnoza i terapia
- Wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka - przykłady indywidualnych programów pracy z dzieckiem w wieku predszkolnym
- Terapia neurobiologiczna- Warszawa
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych - Kraków
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) - Warszawa
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnianie pracy lewej półkuli - Warszawa
- Symultaniczno- sekwencyjna nuka czytania - Lublin
Izabela Zarzeczna – psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta metody krakowskiej
- Studia magisterskie - kierunek: Psychologia moduł edukacji i komunikacji – KUL
- Studia podyplomowe – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
(oligofrenopedagogika) KUL
Ukończone kursy i szkolenia:
- „Od głowy do mowy” – Strategie radzenia sobie z wybuchem agresji impulsywnej ucznia
i dziecka – Puławy
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji – Lublin
- Metody nauczania kształtujące umiejętność myślenia przyczynowo- skutkowego - Lublin
- Terapia neurobiologiczna dla początkujących - Kraków
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Kraków
- Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji ( niesłyszących, autystycznych,
z afazją) – Kraków
- Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania – Kraków
- Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych – Kraków
- Praca z dzieckiem autystycznym – początek drogi. Warsztat praktyczny – Kraków
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia-masaż – Warszawa
Natalia Adamczuk
- Studia licencjackie na wydziale pedagogiki i psychologii - kierunek: pedagogika specjalna
o specjalności Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną
( tyflopedagogika i surdopedagogika) i wczesne wspomagania rozwoju dziecka – UMCS
- Studia magisterskie na kierunku – „ Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i trudnościami
w uczeniu się” UMCS
Ukończone kursy i szkolenia:
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia - masaż – Warszawa
- Alternatywne i wspomagające metody komunikacji – Lublin